تایید حضور امام جمعه محبوب بهبهان برای دور دوم فعالیت

به گزارش بهبهان ما؛ نماز آدینه این هفته شهرستان بهبهان در حالی اقامه شد که خطیب جمعه پس از بیان خطبه نخست به برخی مسائل و حواشی پیرامون شایعات ماندن یا رفتن واکنش نشان داد .

حجت الاسلام ابوعلی با اشاره به مسائل و موضوعات مطرح شده در سطح شهر در خصوص اتمام فعالیت خود اظهار داشت : بنده موضوع استعفا را که از یک سال و سه ماه گذشته کلید خورده بود را تایید می کنم و در این مسئله دلایل خاص خود را نیز داشته ام .

امام جمعه بهبهان افزود : در رابطه با ماندن یا رفتن بنده بارها سوال میشد لکن از آنجایی که به بنده دستور داده بودند نگویید ما نیز این مسئله را مطرح نکردیم و لذا این موضوع به قوت خود باقی بود تا اینکه در روزهای آخر قضیه کاملا عوض شد و شورای محترم از تهران و استان در خصوص ماندن با بنده صحبت نمودند تا اینکه بنا بر این شد که بمانیم.

ابوعلی ضمن تشکر از برخی دستگاهها ، نهادها و گروههای مختلف در خصوص حمایت از وی ابراز داشت : بنده جا دارد اینجا از همه کسانی که به طرق مختلف برای ماندن این حقیر حمایت نمودند تشکر نمایم از همه دستگاهها و گروههای مختلفی که به هر نحوی حمایت کردند قدر دانی میکنم.

وی با اشاره به شایعات مطرح شده در برخی جراید و اخبار شهرستان عنوان کرد : برخی ها با پخش شایعه تخریب بقعه بشیر نذیر سعی در تخریب بنده را داشتند که بنده اینجا اعلام می کنم هیچ دستور تخریبی به بهانه یهودی بودن این بقعه وجود نداشته و این خبر را تکذیب میکنم.

حجت الاسلام ابوعلی در پایان تصریح کرد : اکنون که دوره دوم فعالیت آغاز شده است و تصمیم به ماندن گرفته ایم ، لازم است بگویم که خوشبختانه نهاد ائمه جمعه یک نهاد مستقل است و هیچ یک از گروههای سیاسی قدرت تاثیر گذاری یا تغییر و تحول در این نهاد را ندارند .

به گزارش بهبهان ما ؛ حضور حجت الاسلام ابوعلی در سمت امام جمعه بهبهان ، باعث رونق گرفتن این نماز سیاسی عبادی جمعه شده است . بیان مسایل و مشکلات شهرستان و تذکرات لازم و جدی به مسیولین و پیگیری های منوط به نتیجه از جملات اقدامات قابل تقدیر ایشان است

پایان خبر/

کد خبر : 1660