تاسیس پژوهشکده بهبهان شناسی امری ضروری است

به گزارش بهبهان ما ، به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهبهان حسین ملک خدایی در همایش روز پژوهش که به میزبانی اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری با حضور نماینده محترم شهرستان،روسای دانشگاه ها،اعضای محترم شورای شهر و جمعی از نخبگان و پژوهشگران برتر شهرستان برگزار شد بر لزوم تاسیس پژوهشکده بهبهان شناسی تاکید کرد.

 

ملک خدایی در ابتدا با بیان اینکه در مدت کوتاه تصدی جناب صفوت بعنوان ریس میراث فرهنگی بهبهان حرکت های جدیدی آغاز شده است گفت : برای شناخت و معرفی بهتر بهبهان به سایر نقاط کشور و دنیا و جذب گردشگر می بایست منابع بهبهان شناسی شناسایی و نگهداری شود.

 

ملک خدایی فرماندار بهبهان با ابراز تاسف از عدم وجود پژوهشکده ای جهت حفظ آثار و منابع علمی بهبهان شناسی در این شهرستان گفت: واقعا جای تاسف است که این شهرستان با حجم عظیم محققان و پژوهشگران و فرهیختگان در علوم و رشته های مختلف و این همه پیشینه و قدمت قابل نشر و دفاع هنوز محلی برای رجوع به آثار و تحققیقات موجود در خصوص بهبهان محروم است.

 

وی وجود پژوهشکده بهبهان شناسی را امری ضروری دانست و قول مساعد داد در این مسیر از هیچ کمکی دریغ ننماید و بر لزوم تاسیس پژوهشکده تاکید نمودند.

کد خبر : 1967