بی‌مبالاتی راننده پژو موجب مرگ راننده پراید شد

به گزارش پایگاه خبری بهبهانما، به نقل از فارس منوچهر سیاهپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه در ایام تعطیلات تابستان بیش از همه فصول و زمان‌ها شاهد تصادفات رانندگی در محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم، اظهار کرد: مقارن ظهر امروز نیز یک فقره تصادف توسط مأموران ما در محور کمربندی گچساران – بهبهان گزارش شده است.

این فرمانده انتظامی گفت: ظهر امروز 30 تیرماه گزارشی مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی پژو 405 با یک دستگاه پراید در کیلومتر اول محور کمربندی گچساران به سمت بهبهان نزدیکی‌های پمپ سی‌ان‌جی داشتیم.

وی با اشاره به دلیل انی سانحه تصادف و تلفات آن گفت: متأسفانه بر اثر بی‌مبالاتی راننده پژو 405 و انحراف به چپ آن در این سانحه راننده پراید جان سپرد.

این مسئول با بیان اینکه عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی موجب بروز چنین حوادث ناخوشایندی می‌شود، تصریح کرد: به دلیل برخی از مشکلاتی که در جاده‌های ارتباطی استان ما وجود دارد و غیر استاندارد بودن بسیاری از آن‌ها و وجود بیش از اندازه نقاط حادثه‌خیز باید جانب احتیاط توسط رانندگان در چنین مسیرهایی رعایت شود.

سیاهپور در ادامه گفت: همواره گفته‌ایم که ورودی و خروجی شهرهای ما از مهم‌ترین نقاط حادثه‌خیز به شمار می‌رود که اگر رعایت احتیاط در رانندگی به خصوص سبقت و سرعت نشود همواره باید شاهد چنین حوادثی باشیم.

رئیس پلیس‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در بیشتر استان‌های کشور ورودی و خروجی‌های شهرها عریض و چندبانده است، تصریح کرد: اما به هر دلیل استان ما در این خصوص مشکلاتی دارد که باید برای رفع سوانح و حوادث مسئولان به فکر رفع این مشکل بزرگ باشند تا در آینده کمتر از چنین حوادث خونبار بشنویم.

کد خبر : 3698