بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا ( ص )

دانشجویان دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاي بهبهان بیانیه ای در اعلام حمایت از آیت الله شیخ نمر باقر النمر صادر كردند.

به گزارش بهبهان ما ، به نقل از روابط عمومي وزارت علوم، متن بیانیه بدین شرح است:

باز هم گرگ صفتان پنجه در گلوی مظلومان برده اند.باز هم گوسفند صفتان سر خود را به آخور برده اند.باز هم می بینیم ظالمان مومنین مظلوم را به قتلگاه برده اند. یادمان هست که پدرانمان می گفتند عده ای در حرم امن الهی مومنان حاجی را به خاک و خون کشیده اند.

دیدیم ارتش وابسته عده ای مانع رسیدن مردم مظلوم بحرین به حقوقشان شد و دیدیم افکار جاهلانه و وابسته به دشمنان اسلام عده ای مسلمانان سوریه و عراق را به خاک و خون کشیده است اما دیگر مظلومان تنها نیستند.

امروز آزادگان جهان به یاری مظلومان شتافته اند، ما دانشجویان آزاده دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاي بهبهان به رژیم آل سعود که دستش به خون هزاران مسلمان مظلوم آلوده است هشدار می دهیم که اعدام آیت الله شیخ نمر باقرالنمر آتشی خواهد افروخت که اولین کسی که دراین آتش خواهد سوخت خودش خواهد بود و با دنباله روی از آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث و سرکوب آزادی خواهان مسلمان نخواهد توانست سدی باشد در مقابل بیداری امت اسلامی.

ما دانشجویان حق طلب این حکم سخیف را محکوم می کنیم و قاطعانه از مسئولین وزارت امورخارجه درخواست داریم که سکوت را در مقابل جنایات منافقان بشکنند و بداند که با سکوت در مقابل این ظالمین گرگ صفت ماهیت پلید آنها عوض نخواهد شد.

«يُرِيدُونَ أَن يُطْفِؤُواْ نُورَ اللّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَيَأْبَى اللّهُ إِلاَّ أَن يُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ»مى‏خواهند نور خدا را با سخنان خويش خاموش كنند ولى خداوند نمى‏گذارد تا نور خود را كامل كند هر چند كافران را خوش نيايد. (سوره توبه آیه 32)

 

پایان خبر/

کد خبر : 1613