بهبهان میزبان مسابقات هندبال نونهالان استان

به گزارش بهبهانما، ناصر قاسمی ، رییس هیات هندبال استان اظهار کرد: این رقابت​ها از سه​ شنبه (۶ مرداد) تا جمعه (۹ مرداد) در شهرستان بهبهان برگزار می​شود.

وی ادامه داد: این مسابقات با حضور ۱۶ تیم از سراسر استان برگزار می​شود.

رییس هیات هندبال استان افزود: دلیل بی​ سابقه بودن این دوره این است که همواره تعداد تیم​های شرکت‌کننده در این مسابقات به تعداد انگشتان یک دست یعنی نهایتا پنج یا شش تیم بود ولی امسال این استقبال زیاد، همه را به شگفت آورده است و خیلی از بزرگان هندبال هم از این استقبال بی​ نظیر ابراز تعجب کرده​ اند.

وی با اشاره به دلایل این استقبال، گفت: دلیل این مساله نامه​ نگاری و مکاتبات خوب ما با مناطق و نواحی آموزش و پرورش بود. ما در این دوره به صورت مستقیم با روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان​ها رایزنی کردیم.

قاسمی بیان کرد: از ۱۶ تیم حاضر در رقابت​ها، ۱۰ تیم هیات​های شهرستانی و شش تیم، آموزش و پرورشی هستند.

وی گفت: تیم​هایی که در قالب هیات​های شهرستانی در این مسابقات شرکت می​کنند، بهبهان (دو تیم)، باوی، ایذه، آبادان، بندرامام، سوسنگرد، شوشتر، شادگان و اهواز هستند؛ ضمن اینکه تیم​های هندبال آموزش و پرورش شهرستان​های امیدیه، ماهشهر، هفتکل، آغاجری، ناحیه ۳ اهواز و ناحیه ۳ گتوند نیز تیم​های آموزش و پرورشی شرکت کننده در مسابقات هستند.

رییس هیات هندبال خوزستان خاطر نشان کرد: تیم قهرمان این دوره از رقابت​ها به علاوه یک تیم منتخب از مسابقات، به رقابت​های قهرمانی منطقه ۷ کشور که یک مرحله قبل​تر از مسابقات نهایی کشوری محسوب می‎شود، اعزام می​شوند.

وی افزود: خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و کیش، استان​های منطقه ۷ را تشکیل می​دهند که خوزستان مرکز این منطقه است؛ ضمن اینکه تلاش می​کنیم میزبانی مسابقات این منطقه را هم برای خوزستان بگیریم.

قاسمی در پایان ضمن تقاضا از مسوولان اداره کل ورزش و جوانان استان و همچینن مسوولان استانی جهت نگاه ویژه به هندبال نونهالان، تصریح کرد: وقتی این کمیت عظیم قرار است در چنین مسابقاتی در سطح استان شرکت کند (۲۵۶ ورزشکار و مربی)، قطعا این پتانسیل، پتانسیل بالقوه​ای است و نیازمند نگاه ویژه است؛ چرا که این تعداد عظیم نیازمند اسپانسر، اعتبار، تشکیلات و سالن هستند. ما پتانسیل بالقوه را با برگزاری این مسابقات به مسوولان نشان خواهیم داد ولی بالفعل کردن آن امری دشوار است و امیدوارم مسوولان در این زمینه حمایت​های لازم را انجام دهند.

کد خبر : 3785