بهبهان ، در معرض ساخت و سازهای غیر مجاز

مدیرکل امور سیاسی استانداری خوزستان گفت: در استان خوزستان، شهرهای اهواز، دزفول، بهبهان و اندیمشک در معرض ساخت و سازهای غیرمجاز و تعدی​های بسیار گسترده قرار گرفته​اند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- محسن اورکی در نشست با فرمانداران خوزستان که امروز (19 اسفندماه) به منظور بررسی وضعیت زمین‌خواری و تصرف غیرقانونی اراضی استان برگزار شد؛ اظهار کرد: متاسفانه در چند وقت اخیر بسیاری از اراضی ملی، منابع طبیعی و اراضی ملی حاشیه شهرها مورد تعرض قرار گرفته است و در بیشتر شهرهای استان خوزستان با این پدیده مواجه شده​ایم.

 

وی افزود: بر اساس بررسی​های انجام شده در دو ماه گذشته؛ این نتایج حاصل شد که در خوزستان شهرهای اهواز، دزفول، بهبهان، و اندیمشک بیشتر در معرض ساخت و سازهای غیرمجاز و تعدی​های بسیار گسترده قرار گرفته​اند.

 

معاون امور سیاسی استانداری خوزستان بیان کرد: شهر با اهواز کانون​های غیررسمی جمعیتی مواجه است که رسیدگی به این وضعیت، به توجه ویژه نیاز دارد.

 

اورکی گفت: در دزفول نیز تغییر کاربردی باغات و در اندیمشک تعدی به منابع طبیعی و ملی بیشتر دیده می‌شود. سایر شهرهای ما نیز دستخوش چنین مسایلی هستند.

کد خبر : 2490