برگزاری مراسم جمع خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان

به گزارش پایگاه خبری بهبهانما، به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهبهان در روز های آغازین ماه مبارک رمضانمراسم جمع خوانی قرآن کریم با پوشش مستقیم از رسانه استانی در شهرستان برگزار خواهد شد.

حسین ملک خدایی فرماندار شهرستان بهبهان در این خصوص گفت:در آستانه ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن و رحمت الهی ضمن تبریک پیشاپیش این مناسبت ارزشمند دینی و ماه ضیافت الهی هماهنگی اولیه با صدا و سیمای مرکز خوزستان جهت برگزاری مراسم جمع خوانی قرآن کریم در روزهای آغازین ماه مبارک بعمل آمده است.

وی اضافه کرد : قاریان این برنامه زنده در سطح بین المللی و ممتاز بوده و از سوی شورای عالی قرآن زیر نظر دفتر مقام معظم رهبری تعیین می گردند.

ملک خدایی در پایان با بیان اینکه مهمترين فلسفه رسالت پيامبر گرامي اسلام تبليغ و انتشار معارف و آموزه قرآن كريم و عمل به دستورهاي الهي منعكس در اين کتاب الهي است افزود:همه ما بايد تلاش كنيم روح تدبر و تفكر قرآني در جامعه حاكم شود.

وی با تاکید بر اینکه با نهادينه شدن فرهنگ قرآني در نهاد خانواده ها بسياري از مشكلات اجتماعي و فرهنگي جامعه حل می شود اظهارداشت: ماه مبارک رمضان یکی از توفیقات است که خداوند متعال بر ما عطا کرده است تا توبه کرده و به دستورات و اوامر الهی عمل کنیم.

فرماندار شهرستان بهبهان در پایان گفت : برگزاری  مراسم جمع خواني قرآن كريم در ماه رمضان می تواند ضمن ایجاد جریان فرهنگی، استعداد هاي قرآني را معرفي و منعكس كند

کد خبر : 3304