برگزاری آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهبهان

آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهبهان با حضور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان برگزار شد.

به گزارش بهبهان ما به نقل از خبرگزاری بسیج: آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهبهان صبح امروز یک شنبه یکم اسفندماه با حضور سردار فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر عج خوزستان، اعضای شورای تامین شهرستان، شورای اداری بهبهان و بسیجیان در سالن فجر سپاه ناحیه بهبهان برگزار شد.

سرهنگ عبدالله خیران پور فرمانده سابق سپاه ناحیه بهبهان در این مراسم با قدردانی از پرسنل، بسیجیان، مدیران شهرستان و همه ی شهروندان، خدمات ارائه شده توسط سپاه ناحیه بهبهان در طول دوران خدمت هشت ساله خود را نتیجه ی همدلی و همراهی همه ی عزیزان توصیف کرد.

حجه الاسلام و المسلمین ناصری امام جمعه بهبهان نیز در سخنانی سپاه و بسیج را جزو پر افتخارترین نهادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و توطئه های دشمن بر علیه سپاه را نتیجه ی درستی اقدامات انجام گرفته توسط این نهاد عنوان کرد.

امام جمعه شهرستان بهبهان در ادامه بر ضرورت تلاش بیشتر سپاه و بسیج در حوزه اقدامات فرهنگی در شهرستان تاکید کرده و خواستار نگاه جدی بسیج در موضوع جهاد تبیین شد.

سردار سرتیپ حسن شاهوارپور در سخنانی با تقدیر از خدمات سرهنگ خیران پور در دوران مسئولیت خود بعنوان فرمانده سپاه بهبهان، شهرستان بهبهان را یکی از شهرستان های پیشرو در حوزه های مختلف برشمرد و گفت: سپاه و بسیج در همه ی عرصه ها بعنوان خادمان مردم در خط مقدم خدمت رسانی بوده اند و بر نوکری مردم افتخار می کنند.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان و ایادی استکبار برای ضربه زدن به نظام گفت: دشمن پس از هجمه خای مختلف اعتقادی و فرهنگی به باورهای مردم، اولویت خود را روی ضربه زدن به ستون های نظام قرار داده و یکی از مهم ترین اهداف دشمن، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

خوشبختانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برخاسته از دل مردم است و ریشه در اعماق قلوب ملت دارد، که همین امر سبب شده تا هیچ یک از توطئه های دشمنان قسم خورده نظام محقق نشود.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر عج خوزستان با اشاره به سخن مولای متقیان حضرت علی ع که فرمود «حکومت برای من از لنگه کفشی پاره بی ارزش تر است» گفت: مدیران و فرماندهان ما نیز باید بعنوان یک مسئول در حکومت شیعی همین نگاه را به مقام خود داشته باشند و ما بعنوان سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی خود را نوکر مردم می دانیم و به این نوکری افتخار می کنیم.

شایان ذکر است که در این مراسم و با حکم سردار فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، سرهنگ پاسدار روح الله قاسمی خشاب بعنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان منصوب شد.

کد خبر : 11937