بازدید فرماندار از دفتر شورای نگهبان بهبهان

به گزارش پایگاه خبری بهبهانما ، روابط عمومی فرمانداری بهبهان حسین ملک خدایی فرماندار این شهرستان از دفتر شورای نگهبان بهبهان بازدید کرد.

در این دیدار حسین ملک خدایی ضمن خسته نباشید به اعضای محترم شورای نگهبان گفت: کار شورای نگهبان کاری بسیار ظریف و تاثیرگزار در سرنوشت کشورمان است که باید با حساسیت و تلاش شبانه روزی انجام شود.

ملک خدایی افزود: مجلس شورای اسلامی باید تراوش رای و نظر مردم باشد ومردم حق دارند خودشان درباره سرنوشتشان تصمیم بگیرند و نباید کسی با هر عنوان در پی تغییر مسیر انتخابات به سمت و سویی خاص باشد.

فرماندار شهرستان بهبهان ادامه داد : دقیقاً قانون ، قرآن و بیانات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) باید ملاک عمل کارگزاران انتخابات باشد.

وی در خصوص نحوه تعیین صلاحیت نامزدهای انتخاباتی گفت: ما نباید پا را از قانون فراتر بگزاریم مطابق قانون استعلام چهار منبع باید ملاک کار باشد نباید شک و تردید و سلایق شخصی تاثیرگزار باشد. حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با دوجمله ریل قطار انتخابات را برای ما مشخص کرده اند و نباید از این ریل خارج شویم طبق فرمایش حضرت امام (ره) میزان رای ملت است و مطابق بیان گهربار مقام معظم رهبری (مدظله العالی) رای مردم حق الناس است. اگر به کسی فرصت فعالیت و تبلیغات زود هنگام بدهیم و دیگری را از این کار محروم کنیم حق الناس را رعایت نکرده ایم پس فرمایشات ایشان تنها برای شمارش آرا نیست بلکه باید در تمامی مراحل انتخابات و از هم اکنون ملاک عمل واقع شود.

حسین ملک خدایی افزود: واقعاً باید مصلحت نظام را فدای سلایق و دیدگاه های شخصی قرار ندهیم باید تلاش کنیم افراد شایسته و دلسوز نظام در معرض رای مردم قرار گیرند تا مردم بتوانند بهترین ها را انتخاب کنند و مجلسی قدرتمند را با رای خود بسازند.ما نباید با رفتار و عمل خود مردم را ناامید کنیم چرا که یاس و ناامیدی بزرگترین لشکر دشمنان نظام است.

در پایان این دیدار فرماندار شهرستان گفت : تمام تلاش دولت ، شورای نگهبان و همه خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی بر این است که انتخاباتی پرشور و سالم داشته باشیم.