انتصاب جدید در بهبهان

به گزارش پایگاه خبری بهبهانما، با حضورمعاون امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان  شهردار جدید سردشت معرفی شد

اسماعیل زعیم ظهر امروز در آیین معارفه شهردار این شهر اظهار کرد: معیار شهرداری باید قانون باشد و خدمت‌رسانی به مردم مهم‌ترین موضوعی است که مسئولان باید مورد توجه خود قرار داده و برای انجام آن گام بردارند. وی افزود: شهرداری سردشت زیدون نیز باید در انجام امور و وظایف محوله خود ضوابط و مقررات را رعایت کند، چراکه این مسئله باعث ایجاد سلامت در کار خواهد شد. معاون دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان به شعار امسال اشاره کرد و گفت: باید برای تحقق شعار امسال نیز تلاش ویژه‌ای صورت بگیرد، چراکه با تحقق این شعار بسیاری از مشکلات موجود حل خواهد شد.

زعیم خاطرنشان کرد: با ایجاد همدلی و تعامل می‌توان گام‌های بسیار مؤثری برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم و توسعه و پیشرفت منطقه برداشت. وی توجه شهرداری به اجرای قانون و ضوابط را مهم دانست و افزود: شهرداری سردشت زیدون باید این موضوع را اولویت خود قرار داده و در این راستا تمام تلاش خود را به کار ببرد. معاون دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان خاطر نشان کرد: انتخاب شهردار مایع مباهات شورا است و شهرداری باید مورد حمایت شورا قرار گیرد. زعیم ادامه داد: قانون باید نصب العین مسئولان ما باشد و حتی اگر مسئول بالاتر شما خواست خلاف قانون عمل کند بر اساس چارچوب و ضوابط قانونی خود عمل کنید. معاون دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان با تأکید بر لزوم حفظ همدلی و تعامل در شوراهای اسلامی، اظهار کرد: آنچه که شهر سردشت و شورا وشهرداری سردشت را مورد توجه خود قرار داده است تعامل و همکاری فی ما بین است.

وی در پایان از شهردار قبلی سردشت و سرپرست شهرداری سردشت زیدون تقدیر و تشکر و محمود جعفری را که سابقه کاری مفید در کارنامه خود به ثبت رسانده را بعنوان شهردار سردشت زیدون معرفی کرد.

کد خبر : 3740