احتمال ائتلاف برخی از کاندیدای در روزهای آتی

بر اساس شنیده های موثق بهبهانما، در روزهای آتی با توجه تعداد زیاد کاندیدا ، احتمال وفاق بسیار زیاد است.

بهبهانما – با مشخص شدن وضعیت صلاحیت کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه بهبهان ، تا حدود زیادی کاندیدای انتخاباتی رقبای خود را شناختند.

بر اساس شنیده های موثق بهبهانما، در روزهای آتی با توجه تعداد زیاد کاندیدا ، احتمال وفاق بسیار زیاد است.

کاندیدای تایید صلاحیت شده بدنبال اخذ حمایت کاندیدای رد صلاحیت شده هستند. تا جایی که در شب گذشته در یکی از بخش های شهرستان جلسه مهمی بین دو کاندید رد صلاحیت و تایید صلاحیت شده، گرفته و قول و قرار هایی رد و بدل شده است.

جریانات هم فکر سیاسی ، نیز در حال برگزاری جلسات فشرده برای ماندن تنها یک نفر از هر جریان در صحنه می باشند.  در این راستا شاخه هایی از دو جریان اصولگرایی و اصلاح طلبی در شب گذشته و بلافاصله پس از اعلام نظر شورای نگهبان جلسات خانگی و تیمی برگزار شده است ولی  تا این لحظه از خروجی جلسات خبری منتشر نشده است.

کاندیدایی که دارای پایگاه رای قومی مشترک هستند نیز در حال رایزنی برای کسب پیروزی در انتخابات هستند. سه تن از کاندیدا هم طایفه نیز با حضور ریش سفیدان در حال ائتلاف هستند، که البته هنوز توافقی حاصل نشده است.

اما بشنوید از برخی کاندیدای رد صلاحیت شده که همچنان در حال رایزنی با شورای نگهبان هستند تا بلکه بتوانند صلاحیت خود را برای حضور در انتخابات اخذ کنند.

اگر چه جلسات همگرایی جریانات سیاسی بهبهان تا کنون بی نتیجه بوده ولی رایزنی ها همچنان ادامه دارد…