اجرای کانال دفع آب های سطحی در محور بهبهان -دیلم

به گزارش بهبهان ما ؛ به نقل از “بوشهر یوز” سیدابوالحسن علوی ظهر امروز در حاشیه جلسه کمیته راهبردی راهسازی دیلم اظهار داشت: برای افزایش عمر روکش آسفالتی موجود در محور دیلم – هندیجان عملیات فوگ سیل در محور مذکور به طول 11 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 1000 میلیون ریال به مدت سه روز صورت گرفته که در زمان اجرای پروژه اکیپ‌های راهداری به همراه پلیس راه کنترل ترافیکی و ایمنی عبور و مرور را برقرار کنند.

وی گفت: با اعتبارات امسال ادامه روند اجرای محور دیلم ـ بهبهان به طول 2.5 کیلومتر فعال و در حال انجام عملیات خاکبرداری وابنیه فنی است.

رئیس اداره راه و شهرسازی دیلم عنوان داشت: تعریض محور مهم دیلم –گناوه به طول 5 کیلومتر در حد فاصل شیرونک تا امام حسن با اعتباری بالغ بر 8900 میلیون ریال بدون توقف در حال انجام و آماده بیس خواهد بود، همچنین تمام علائم ایمنی در این محدوده به تایید پلیس راه شهرستان رسیده است.

علوی بیان داشت: با اجرای محور جدیدالاحداث دیلم – بهبهان که دارای تردد زیاد در طول سال است، در راستای پیشگیری از نفوذ آب به آسفالت موضوع اجرای کانال دفع آب‌های سطحی در آن محدوده با اعتباری بالغ بر 1100 میلیون ریال در دست اجراست.

وی گفت: باد شدید اخیر در شهرستان دیلم منجر به وارد آمدن خساراتی به تابلوهای اطلاعاتی و علائم ایمنی و همچنین تخریب و آب‌بردگی شانه خاکی راه شد.

علوی در ادامه گفت: تعدادی از این تابلوهای اطلاعاتی و علائم ایمنی، تعمیر و بازسازی و نصب شد، همچنین عملیات اصلاح آب‌بردگی شانه در حال انجام است و عملیات تعمیر گاردریل‌های فرسوده و آسیب‌دیده، لایروبی دهانه پل‌های بزرگ و آبروها، تعمیر برخی از ابنیه‌های فنی، نصب علائم و تجهیزات ایمنی و همچنین لکه‌گیری با آسفالت گرم صورت گرفته است تا بتوانیم در دولت تدبیر و امید که هدفش خدمت صادقانه و بدون غلو است، خدمتی برای مردم انجام داده باشیم.

پایان خبر/

کد خبر : 1821