اجرای طرح کتابخوانی ” زیر چتر دانش ”

طرح کتابخوانی «زیر چتر دانش» با حضور والدین و اعضاء در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک بهبهان کلید خورد.

به گزارش بهبهان ما ؛ صبح امروز «زیر چتر دانش» یکی از طرح‌های کتابخوانی کانون است که نخستین جلسه‌ توجیهی آن با حضور والدین اعضاء در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک بهبهان برگزار شد.

مسئول کانون شماره یک بهبهان در این برنامه اظهار کرد: در نخستین جلسه‌ این طرح با هماهنگی‌های مدیر مدرسه‌ شهید رستگار شهرستان بهبهان، بیش از 30 مادر دانش‌آموزان و اعضای کانون شرکت داشتند و حضوری فعال در کارگاه‌های برگزار شده از خود نشان دادند.

نسرین بازیانی با اشاره به اینکه استقبال مادران اعضاء از این طرح به گونه‌ای بود که خود پیگیر تشکیل جلسات بعدی این کارگاه‌ها و همچنین برنامه‌های مختلف کانون شدند، افزود: در این روز، کارگاه «کاردستی به روش کاغذ و تا» توسط مربی مسئول مرکز، کارگاه «خلاقیت و اجرای طرحهای تداعی» با همکاری ناهید مهرانفر مربی هنری کانون و کارگاه «تربیت برتر با کتاب» توسط مهرناز شهرکی مربی فرهنگی مرکز برگزار شد.

وی معرفی فعالیت‌های کانون و توضیحات لازم در باب این طرح به والدین را دیگر برنامه اجرا شده اعلام کرد و یادآور شد: مادران همچنین در طرح کتابخوانی «زیر چتر دانش» ضمن بازدید از مرکز و کلاس‌های مختلف آن با فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این مرکز آشنا شدند.

این مسئول فرهنگی با اعلام اینکه جلسه‌ بعدی این طرح 10 آبان ماه 1393 برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: طرح کتابخوانی «زیر چتر دانش» با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه در بین کودکان و نوجوانان با همکاری و هم یاری والدین اجرا می‌شود.

پایان خبر/

کد خبر : 1729