آشنایان را مردانه استخدام کنید، نه با زد و بند فامیلی

به گزارش بهبهان ما به نقل از باوی نیوز ، این پایگاه خبری با رصد اخبار در حوزه های مختلف بسته ویژه خبری را در اختیار مخاطبین خود قرار خواهد داد که امروز نیز اخبار مربوط به حوزه های مختلف در بسته خبری ویژه در اختیار مخاطبین محترم قرار خواهد گرفت.

■ آشنایان را مردانه استخدام کنید نه با زد و بند فامیلی؛ بر اساس اخبار دریافتی یکی از شهرداران شهرستان باوی طی مدت حضور یکساله در شهرداری نزدیک به ۱۰ نیروی غیر بومی را جایگزین نیروهای بومی کرده است که شواهد حکایت از آن دارد که این نیروهای غیر بومی بر اساس زد و بند فامیلی و رابطه ای استخدام شده اند و هر کدام از آنها به نوعی فامیل مدیران ارشد استانی می باشند.

■ سرویس خصوصی برای یکی از کارمندان شهرداری؛ این شهردار پا را فراتر گذاشته و با سوء استفاده از بیت المال برای یکی از زنان شاغل در شهرداری که باز هم بر اساس رابطه و زد و بند استخدام شده و خواهر زاده یکی از مدیران ارشد استانی می باشد؛ یک خودروی خصوصی با راننده در اختیار این خانم قرار داده تا این کارمند را از شهرداری به منزل برساند و همچنین روز بعد از منزل به شهرداری!!!

■ استخدام غیر بومی ها برای تأمین منافع عده ای خاص؛ گفته می شود این شهردار که غیر بومی می باشد با استخدام نیروهای غیر بومی و وابسته به مدیران ارشد استانی و فامیلی سعی در مطرح کردن خود با سوء استفاده از موقعیت و جایگاه شهرداری و با هزینه از اموال بیت المال دارد.

■ حقوق معوقه کارگران شهرداری در جیب ادارات دیگر؛ شنیده ها حاکی از آن است که یکی از شهرداری های شهرستان باوی حقوق نزدیک به ۲۵ نفر از کارمندان ادارات دیگر را پرداخت می کند در حالی که نزدیک به ۶ ماه است که حقوق معوقه کارگران شهرداری پرداخت نشده!

■ وقتی خاندان شورا تمام مناقصه ها و پروژه های عمرانی را درو می کنند؛ طبق اطلاعاتی که مخاطبان پایگاه خبری تحلیلی باوی نیوز در اختیار ما قرار داده اند در یکی از شهرهای شهرستان باوی بیش از ده ها نفر وابسته به اعضای شورای شهر تحت عناوین کارگر خدمات شهری و همچنین عده ای دیگر با مدارک غیر مرتبط با شهرداری جهت انجام امور شهرداری مانند لایروبی جداول و انهار، حمل زباله و نگهداری فضای سبز و همچنین واگذاری پروژه های عمرانی به آنان و صرفاً اولویت آنان وابستگی سببی یا نسبی با اعضای شورای شهر است!

■ کسی که با خوش خدمتی در ستاد انتخاباتی، به “ریاست” یک اداره رسید؛ خوش خدمتی در ستاد انتخاباتی، پست ریاست یک اداره در شهرستان باوی را برای این شخص به ارمغان آورد.

■ گفتنی است در صورت ادامه این روند و در جهت تنویر افکار عمومی این پایگاه خبری اخبار موثقی در خصوص برخی اقدامات و انتصابات صورت گرفته در شهرستان باوی منتشر می نماید.

بهبهان ما

کد خبر : 1873