آخرین جزییات شناسایی عوامل شلیک گلوله به رئیس بیمارستان شهیدزاده بهبهان / گزارش نهایی به دادسرا ارسال شد

«سید ابوذر کریمی پور» در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان با تشریح جزئیات حوادث اخیر در بیمارستان شهید زاده و تخریب اموال اورژانس این بیمارستان اظهارکرد: در رابطه با تخریب اموال اورژانس دو نفر از متهمان شناسایی و پس از اقدامات قضایی پرونده جهت تعیین کیفری مناسب به دادگاه ارسال خواهد شد.

وی در ارتباط با شناسایی عوامل شلیک گلوله به دکتر خدادوست رئیس این بیمارستان اضافه کرد: همچنین اقدامات قضایی درباره شناسایی عوامل شلیک گلوله به رئیس این بیمارستان انجام و گزارش نهایی به دادسرا ارسال شده است.
کریمی پور افزود: دراین رابطه دستورات قضایی لازم صادر شده است و تحقیقات لازم از سوی مرجع انتظامی انجام و تمام تلاش های لازم جهت شناسایی و دستگیری متهمان در حال انجام است که پس از شناسایی برخورد قضایی لازم صورت خواهد گرفت.وی اضافه کرد: تحقیقاتی دراین زمینه انجام شده است اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده ایم، به افرادی مظنون هستیم و کارهای تحقیقاتی در حال انجام است که متعاقبا اخبار تکمیلی اعلام می‌شود.

کریمی پور ادامه داد: هنوز مظنونی در این رابطه دستگیر نشده است و در حال بررسی و پیگیری این حادثه هستیم .

رئیس دادگستری بهبهان توصیه کرد: مردم به شایعات بی اساس در خصوص این موضوع توجهی نداشته باشند و اخبارو اطلاعات لازم را فقط از طریق مراجع رسمی پیگیری کنند، فرضیه های مختلفی دراین موضوع مطرح است که پس از تحقیقات قضایی و دستگیری متهمان همه چیز روشن خواهد شد و با رعایت قانون مراتب به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

براساس این گزارش، چندی پیش بیماری 38 ساله با علائم درد سینه به اورژانس یکی از بیمارستان‌های دانشکده علوم پزشکی بهبهان مراجعه می‌کند که تمام اقدامات لازم درمانی برای این بیمار انجام می‌شود ولی متاسفانه بیمار به دلیل پارگی شریان آئورت فوت می‌کند.

در پی این اتفاق، تعدادی از جوانان و بستگان این بیمار با متشنج کردن فضای اورژانس بیمارستان، اقدام به شکستن شیشه‌ها و تهدید پرسنل اورژانس می‌کنند.  در پی آن دکتر خدادوست، رئیس این بیمارستان مورد اصابت تیر با تفنگ شکاری قرار گرفت.

کد خبر : 4706