فریاد مذاکره-مذاکره-مذاکره من در مجلس کار خود را کرد/انتقاد تند شریعتی از کاندیدای احتمالی مجلس

بهبهانما گزیده ای از اقدامات محمد باقر شریعتی نماینده مردم شریف بهبهان را که در روزنامه سایه منتشر شده است ، عینا باز نشر می کند.

“آقا[ی] حاج محمد باقر شریعتی نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان طی سخنان گزارش کوتاهی از اقدامات اخیر خود اعلام نمود. وی پیرامون گروه 5+1 گفت بالاخره فریاد من در مجلس به نام مذاکره-مذاکره-مذاکره کار خود را کرد من پیشنهاد مذاکره را دادم بیش از 150 نفر از نمایندگان این درخواست مرا امضا نمودند و توافق هسته ای به حول قوه الهی بنا به مراتب و رهنمودهای مقام معظم رهبری انجام و تا به امروز راه خوبی را در پیش داریم.

خدا را شاکرم که فریاد اینجانب نتیجه بخش بود خدا را شاکرم که این شمار توانست جای گزینه دیگری را بگیرد. نماینده مردم شهرستان بهبهان افزود بعضی ها علیه من تبلیغ می کنند من به آنها می گویم انصاف داشته باشید کسی که می گوید من کار نکرده ام به آنها پاسخ می دهم بخصوص به کاندیدای آینده انتخابات مجلس شورای اسلامی بهبهان که میگویم شما هر کدام یک کاری برای این شهرستان انجام دهید بعد بیایید و افتخار نمایید و بگویید کار کرده ایم و از مردم  رای بخواهید.

من یک سند افتخارم این است که به مجلس[ی] رفتم که اعتبار نقدینگی نداشت وقتی می خواهیم راه ارتباطی بسازیم و اعتبار کم داشته باشد باید بیاییم و به جای راه بهبهان به رامهرمز که ناهموار و پر هزیته است راه رامهرمز به بهبهان که کم هزیته است را بسازیم.

می گویند آقای پزشکیان را به بهبهان آورده ام توجه کنید آقای پزشکیان در این سفر یک کلام از من یا خانواده ام حرف نزد اما ایشان می گوید هر وقت خواستید به بهبهان می آیم و صحبت می کنم من پزشکیان را آورده ام که 14 میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات درمانی اختصاص داد که اکنون آقای دکتر زارع زاده مدیریت دانشکده علوم پزشکی نمی داند این تجهیزات را کجا انبار نماید.

من پیمانکار آورده ام درخواست کرده ام چند کیلومتر در جاده کار کند بطور نسیه تا زودتر راه بهبهان به رامهرمز سامان یابد اینها که وظیفه نماینده نیست ، نماینده قانون گذار است بعد می گویند شریعتی چکار کرده است من با عشق و علاقه شبانه روز کار می کنم رایزنی می کنم برای رضای خدا و جلب رضایت مردم در تلاشم مردم می فهمند چه کسی کار کرده و چه کسی کار نکرده است .”